Návrh změny ve vyhodnocení jízdní zkoušky NSS
Jelikož mi to rovnou pod článek nejde, tak přidám pár slov zde:
"Závodníkům, kteří nedokončí poslední kolo v prodloužení (Tp), se uvede počet kol včetně nedokončeného kola (jako by jej dokončili) a uvede se celkový čas Tc = Tj + Tp."
Toto mi nepřijde šťastné. Bude-li Tj = 60 minut a Tp = 10 minut, tak ten, co dokončí druhé kolo v 69. minutě na tom bude prakticky stejně jako ten, který v 59. dokončí první kolo a druhé v tom nastaveném čase nedojede.
Benefity pro pořadatele byly zmíněny, zkusím uvést pár záporů:
Svážecí člun bude více zasahovat (více lodí na vodě, více možností ke kolizi).
Rozhodčí a zapisovatelé budou muset být po celou dobu soutěžní jízdy ve střehu. Ne jako teď, kdy v "poločase" startovní pole prořídne.
Nápad s testováním v Jinolicích si vyjma regaty moc dobře představit neumím, neboť pokud necháme rychlé modely kroužit mezi zbytkem a nějaký, který je ještě v soutěži podle letošních pravidel MiČR, se zamotá s některým, který by již měl být dávno z vody, tak je to v extrémním případě na podání protestu.
"Závodníkům, kteří nedokončí poslední kolo v prodloužení (Tp), se uvede počet kol včetně nedokončeného kola (jako by jej dokončili) a uvede se celkový čas Tc = Tj + Tp."
Toto mi nepřijde šťastné. Bude-li Tj = 60 minut a Tp = 10 minut, tak ten, co dokončí druhé kolo v 69. minutě na tom bude prakticky stejně jako ten, který v 59. dokončí první kolo a druhé v tom nastaveném čase nedojede.
Benefity pro pořadatele byly zmíněny, zkusím uvést pár záporů:
Svážecí člun bude více zasahovat (více lodí na vodě, více možností ke kolizi).
Rozhodčí a zapisovatelé budou muset být po celou dobu soutěžní jízdy ve střehu. Ne jako teď, kdy v "poločase" startovní pole prořídne.
Nápad s testováním v Jinolicích si vyjma regaty moc dobře představit neumím, neboť pokud necháme rychlé modely kroužit mezi zbytkem a nějaký, který je ještě v soutěži podle letošních pravidel MiČR, se zamotá s některým, který by již měl být dávno z vody, tak je to v extrémním případě na podání protestu.
Omlouvám se - už je možno přispívat pod článek a reagovat. Tyto dva příspěvky, za které děkuji, jsem přesunul i tam ...
Asi jsi to špatně pochopil, nebo já! Podle diskuze v Ornetě se nebude počítat celý čas, ale tak zvané průměrné kolo. jeden model ujede 10 kol za 60 minut, tedy kolo za 6 min, další za stejnou dobu 5 kol tj,: kolo za 12 min. popřípadě těch 5 kol za 60+10(70) minut, tak bude čas 70:5= 14 minut a tak u všech účastníků jízdy. Pořadí se dál bude počítat stejně jako dosud. Podle mne to může být přínosem, protože nebudou trapně kroužit po trati cca 2 modely třeba 30 minut, žádný model nepřibude (viz Ladouš) bude jich stejně jako na startu, a možná se zmenší celkový rozdíl v cíli , kdy jak je běžně známo, že vítr není celou hodinu stabilní a tak někeré lodě jedoucí na silný a na slabý ne (můj případ) v závěru ztratí svoji výhodu a ty opačně jedoucí tím získaji. A nebude potom takový rozdíl v bodech za jízdu , 1. místo 50 a druhý pomalý třeba jen 25 bodů. Jsem pro, že je to nutno vyzkoušet, a v tom nevidím problén. Poláci plánují stejnou zkoušku za 14 dní, tak budu snad něco vědět.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Článků: 327
Akcí: 17
Uživatelů: 121
Lodí v registru: 3
Akcí: 17
Uživatelů: 121
Lodí v registru: 3
25.03. Kutr (the Cutter)
25.03. NSS-D v roce 2025
11.03. Maťo hraje Tučného
27.02. Přídě závodních plachetnic
25.03. NSS-D v roce 2025
11.03. Maťo hraje Tučného
27.02. Přídě závodních plachetnic