Návrh změny ve vyhodnocení jízdní zkoušky NSS
Asi jsi to špatně pochopil, nebo já! Podle diskuze v Ornetě se nebude počítat celý čas, ale tak zvané průměrné kolo. jeden model ujede 10 kol za 60 minut, tedy kolo za 6 min, další za stejnou dobu 5 kol tj,: kolo za 12 min. popřípadě těch 5 kol za 60+10(70) minut, tak bude čas 70:5= 14 minut a tak u všech účastníků jízdy. Pořadí se dál bude počítat stejně jako dosud. Podle mne to může být přínosem, protože nebudou trapně kroužit po trati cca 2 modely třeba 30 minut, žádný model nepřibude (viz Ladouš) bude jich stejně jako na startu, a možná se zmenší celkový rozdíl v cíli , kdy jak je běžně známo, že vítr není celou hodinu stabilní a tak někeré lodě jedoucí na silný a na slabý ne (můj případ) v závěru ztratí svoji výhodu a ty opačně jedoucí tím získaji. A nebude potom takový rozdíl v bodech za jízdu , 1. místo 50 a druhý pomalý třeba jen 25 bodů. Jsem pro, že je to nutno vyzkoušet, a v tom nevidím problén. Poláci plánují stejnou zkoušku za 14 dní, tak budu snad něco vědět.
Jelikož mi to rovnou pod článek nejde, tak přidám pár slov zde:
"Závodníkům, kteří nedokončí poslední kolo v prodloužení (Tp), se uvede počet kol včetně nedokončeného kola (jako by jej dokončili) a uvede se celkový čas Tc = Tj + Tp."
Toto mi nepřijde šťastné. Bude-li Tj = 60 minut a Tp = 10 minut, tak ten, co dokončí druhé kolo v 69. minutě na tom bude prakticky stejně jako ten, který v 59. dokončí první kolo a druhé v tom nastaveném čase nedojede.
Benefity pro pořadatele byly zmíněny, zkusím uvést pár záporů:
Svážecí člun bude více zasahovat (více lodí na vodě, více možností ke kolizi).
Rozhodčí a zapisovatelé budou muset být po celou dobu soutěžní jízdy ve střehu. Ne jako teď, kdy v "poločase" startovní pole prořídne.
Nápad s testováním v Jinolicích si vyjma regaty moc dobře představit neumím, neboť pokud necháme rychlé modely kroužit mezi zbytkem a nějaký, který je ještě v soutěži podle letošních pravidel MiČR, se zamotá s některým, který by již měl být dávno z vody, tak je to v extrémním případě na podání protestu.
"Závodníkům, kteří nedokončí poslední kolo v prodloužení (Tp), se uvede počet kol včetně nedokončeného kola (jako by jej dokončili) a uvede se celkový čas Tc = Tj + Tp."
Toto mi nepřijde šťastné. Bude-li Tj = 60 minut a Tp = 10 minut, tak ten, co dokončí druhé kolo v 69. minutě na tom bude prakticky stejně jako ten, který v 59. dokončí první kolo a druhé v tom nastaveném čase nedojede.
Benefity pro pořadatele byly zmíněny, zkusím uvést pár záporů:
Svážecí člun bude více zasahovat (více lodí na vodě, více možností ke kolizi).
Rozhodčí a zapisovatelé budou muset být po celou dobu soutěžní jízdy ve střehu. Ne jako teď, kdy v "poločase" startovní pole prořídne.
Nápad s testováním v Jinolicích si vyjma regaty moc dobře představit neumím, neboť pokud necháme rychlé modely kroužit mezi zbytkem a nějaký, který je ještě v soutěži podle letošních pravidel MiČR, se zamotá s některým, který by již měl být dávno z vody, tak je to v extrémním případě na podání protestu.
Omlouvám se - už je možno přispívat pod článek a reagovat. Tyto dva příspěvky, za které děkuji, jsem přesunul i tam ...
Článků: 322
Akcí: 17
Uživatelů: 118
Lodí v registru: 3
Akcí: 17
Uživatelů: 118
Lodí v registru: 3
23.11. 48. Fuehlinger See Regatta...
09.11. La Grace 14. 12. 2024 v...
05.11. Opustil nás
03.11. Jak zamykají jiní ...
16.10. Těrlická plachta 2024
09.11. La Grace 14. 12. 2024 v...
05.11. Opustil nás
03.11. Jak zamykají jiní ...
16.10. Těrlická plachta 2024